MEGAROTOR ILI MEGA….. ?

NAKON VIŠETJEDNIH RADOVA NA REKONSTRUKCIJI JEDNO OD NAJPROMETNIJIH RASKRIŽJA U OVOM DIJELU GRADA PUŠTENO JE U FUNKCIJU

Samo su najveći optimisti mogli vjerovati da bi se zahvatom na jednom raskrižju moglo riješiti prometne probleme na prilazu najvećoj bolnici u Hrvatskoj.

Radovi u koje je uloženo gotovo 3 milijuna kuna nisu ni približno riješili problem gužvi koje nastaju na potezu od rotora na raskrižju Bukovačke i Barutanskog jarka do Maksimirske. Za prolazak te dionice u pojedinim dijelovima dana potrebno je 15 i više minuta.

Četiri autobusne linije koje prolaze raskrižjem Bukovačke, Petrove i Prilesja sada su još sporije jer su uvedene i dvije nove autobusne stanice.

Posebna priča je signalizacija, osobito okomita.

Znak koji na Bukovačkoj namjernika koji ide u smjeru KBC Rebro upućuje da na raskrižju Petrove i Bukovačke skrene desno te na slijedećem raskrižju lijevo, što ga vodi na parkiralište parka Maksimir.

U 10-ak minuta koliko  smo pratili čak je pet vozača držeći se signalizacije završilo na parkiralištu. Najgore je što su se neki nakon vraćanja “u rikverc” krenuli prema Petrovoj, dakle u suprotni, zabranjeni smjer.Na raskrižju Prilesja i ceste koja ga spaja s Bukovačkom putokaz je tek za KBC ali ne i Bukovac i Remete.

Kojim putem na Bukovac i u Remete saznat ćete tek na raskrižju “spojne” s Bukovačkom.  

Doduše, da ste nastavili Prilesjem i Obojem došli biste “u srce” Bukovca. Autobusna stanica na Bukovačkoj “kod osmice” sad je dobila – semafor.

Semafor na raskrižju Bukovačke i Kišpatićeve i dalje stoji nezaposlen…

Dio Bukovačke od Kišpatićeve do Petrove zanimljivo je riješen i traži veliku koncentraciju vozača.

Da bi se vozači što bolje prilagodili pomažu mi pomažu im pripadnici Prometne jedinice mladeži.

Ipak, izvjesno je da će se, kad se oni koji svakodnevno prolaze ovuda prilagode i kad se neki tehnički detalji poput signalizacije dotjeraju situacija donekle popraviti.

Odgovori